May 11 ⎮ Resolutions

It’s been a while since I wrote something here, but I’m back and pretty much decided to post more often now… Thanks to my great friend Mrs. K. who also took up blogging again – an inspiration and reminder how lazy I got about this and how much I wanted to do it to keep my peeps all over the world posted on what’s happening…

So shame on lazy me, welcome better me. I hope it works out and maybe you’ll see an entry every week or twice a month from now on. Keep the motivation and good thoughts flowing my way!

 


 

Der letzte Blogeintrag ist schon etwas her, aber heute wurde ich quasi ‘überrannt’ von guten Vorsätzen. Einer davon: regelmässig schreiben. Schließlich soll hier auch etwas Aktuelles stehen und nicht nur mein ‘Geschwätz von gestern’. 🙂

An dieser Stelle herzlichen Dank an meine Freundin Frau K. Frau K. hat gerade ihren Blog auf Stand gebracht und berichtet ebenfalls aus einer fernen, aber eher asiatischen Welt. Das war eine schöne Inspiration und ein Reminder an mich, wie faul ich hier über die letzten Wochen und Monate gewesen bin.

Ab jetzt gibt es also regelmässig Neuigkeiten, sowohl aus der Jetzt-Zeit als auch aus der Zeit, in der noch Lücken zu füllen gibt (Container einpacken, auspacken, Flug mit Katzitatzis, Ankommen in den USA, etc…). Mein Ziel wäre ein Beitrag pro Woche, mal schauen, ob ich das selbstgesteckte Ziel halten kann.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s